Клас |
Тэмы кансультацый для бацькоў |
Адказныя |
1 |
Псіхалагічныя асаблівасці малодшых школьнікаў. Развіццё памяці і ўвагі малодшых школьнікаў. Матывы вучэння малодшых школьнікаў. Адносіны ў сям’і як аснова ўзаемаразумення. Заахвочванне і пакаранне дзяцей у сям’і. Леварукае дзіця ў школе |
Педагог-псіхолаг, класны кіраўнік, педагог сацыяльны |
2 |
Выхаванне ветлівасці. Прафілактыка жорсткага абыходжання з дзецьмі. Як на самай справе любіць сваіх дзяцей? Мікраклімат у сям’і і выхаванне дзіцяці. Канфліктныя сітуацыі ў дзіцяча-бацькоўскіх адносінах. Роля бацькі ў выхаванні дзіцяці. Роля сям’і ў выхаванні духоўна-маральных каштоўнасцей дзіцяці. Сямейныя традыцыі, каштоўнасці ў выхаванні дзяцей. Вучэнне з захапленнем |
Класны кіраўнік, педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны |
3 |
Псіхалагічныя прычыны непаспяховасці школьнікаў і іх папярэджанне. Як выявіць і развіць здольнасці дзяцей? Гульня і праца ў жыцці дзяцей малодшага школьнага ўзросту. Ідэальныя бацькі вачыма дзяцей, ідэальнае дзіця вачыма бацькоў. Як дапамагчы дзіцяці стаць больш уважлівым? Як прывіць дзіцяці любоў да чытання? Канфліктныя сітуацыі паміж бацькамі і дзецьмі: як пачуць дзіця? |
Педагог-псіхолаг, класны кіраўнік, педагог сацыяльны |
4 |
Агрэсіўныя паводзіны: як дапамагчы дзіцяці? Як дапамагчы дзіцяці правільна размеркаваць свой час? Непаспяхова вучань: прычыны і спосабы вырашэння праблем. Уплыў унутрысямейных адносін на эмацыянальны стан дзіцяці. Інтэлектуальнае развіццё дзіцяці. Значэнне памяці і ўвагі ў інтэлектуальным развіцці дзяцей. Арганізацыя вольнага часу дзяцей у перыяд летніх канікул |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны, класны кіраўнік, інспектар па справах непаўналетніх |