№ |
Назва раздзела, тэмы заняткаў, пералік вывучаемых пытанняў |
Тэрміны правядзення |
Форма правядзення |
Адказныя |
1 |
1 клас |
|||
1.1 |
Тэма 1. Адаптацыя навучэнцаў у 1-м класе. Фізіялагічная, псіхалагічная і сацыяльная адаптацыя навучэнцаў да школы. Прычыны сацыяльна-псіхалагічнай дэзадаптацыі. Дапамога дзіцяці ў адаптацыі да школ |
Верасень |
Лекцыя/ практыкум/ вебінар |
Класны кіраўнік, педагог-псіхолаг, медыцынскі работнік |
1.2 |
Тэма 2. Рэжым дня школьніка. Выкананне санітарна-гігіенічных норм. Арганізацыя рэжыму дня школьніка. Выхаванне самастойнасці і арганізаванасці ў першакласніка |
Лістапад |
Гутарка/ практыкум/ майстар-клас |
класны кіраўнік, медыцынскі работнік |
1.3 |
Тэма 3. Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні і развіцці дзіцяці. Каштоўнасці, традыцыі і звычаі сям'і. Значэнне прыкладу бацькоў у выхаванні дзіцяці. Значэнне сямейных традыцый пры фарміраванні ў дзіцяці жадання працаваць |
Студзень |
Круглы стол/ дыскусія/ форум |
Класны кіраўнік |
1.4 |
Тэма 4. Станоўчыя эмоцыі ў жыцці школьніка. Эмоцыі ў нашым жыцці. Значэнне эмацыянальна-пачуццёвай сферы для фарміравання паўнавартаснай асобы. Рэкамендацыі бацькам па развіццю станоўчых эмоцый дзіцяці |
Красавік |
Семінар-практыкум/ псіхалагічны трэнінг |
Педагог-псіхолаг |
2 |
2 клас |
|||
2.1 |
Тэма 1. Як бацькі могуць дапамагчы дзіцяці вучыцца. Захаванне рэжыму дня — важная ўмова паспяховай вучобы дзіцяці. Кантроль бацькоў за выкананнем дамашніх заданняў школьнікаў. Тыповыя памылкі бацькоў у арганізацыі вучэбнай работы дзіцяці |
Кастрычнік |
Гутарка/ семінар-практыкум/ вебінар |
Класны кіраўнік |
2.2 |
Тэма 2. Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця. Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе. Фарміраванне здаровага ладу жыцця навучэнцаў малодшых класаў. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця: рацыянальнае харчаванне, рухальная актыўнасць, станоўчыя эмоцыі. Роля сям'і ў фізічным выхаванні дзяцей. Кодэкс сямейнага здароўя |
Снежань |
Круглы стол/ семінар-практыкум/ вебінар |
Класны кіраўнік, медыцынскі работнік |
2.3 |
Тэма 3. Уплыву сям’і на эмацыйны стан дзіцяці. Сямейны дабрабыт і сямейнае няшчасце. Фактары, прычыны і індыкатары сямейнага недабрабыту. Сем’і са схаванай формай няшчасця. Уплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіцяці |
Люты |
Лекцыя/ семінар-практыкум/ псіхалагічны трэнінг |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны |
2.4 |
Тэма 4. Працоўнае выхаванне дзяцей у сям’і. Выхаванне ў працы. Роля сям’і ў развіцці працаздольнасці вучня. Як навучыць сучаснае дзіця працаваць |
Май |
Круглы стол/ форум/ дыскусія/ майстар-клас |
Класны кіраўнік |
3 |
3 клас |
|||
3.1 |
Тэма 1. Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці. Адзнака і ацэнка ведаў навучэнцаў. Крытэрый ацэнкі. Уплыў ацэнкі на самаацэнку вучняў. Рэкамендацыі бацькам па фарміраванні ў дзіцяці навыкаў самакантролю, умення працаваць самастойна, выхаванні цікавасці да ведаў |
Верасень |
Гутарка/ семінар-практыкум/ вебінар |
Класны кіраўнік |
3.2 |
Тэма 2. Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці трэцякласнікаў. Спецыфіка развіцця ўспрымання, увагі, памяці, мыслення ў малодшых школьнікаў. Асаблівасці міжасобасных зносін. Самаацэнка малодшых школьнікаў |
Снежань |
Лекцыя/ семінар-практыкум/ майстар-клас |
Педагог-псіхолаг |
3.3 |
Тэма 3. Здаровая сям’я — здаровы дзіця. Фарміраванне ўменняў і навыкаў здаровага ладу жыцця. Спорт у жыцці бацькоў і дзяцей. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця |
Студзень |
Гутарка/ дыскусія/ практыкум |
Педагог сацыяльны, медыцынскі работнік |
3.4 |
Тэма 4. Эфектыўныя зносіны ў сям’і — залог поспеху школьніка. Сутнасць сямейных зносін. Сям’я як сістэма міжасобасных узаемадзеянняў. Зносіны як працэс ўзаемаўплыву. Асаблівасці сямейных зносін. Культура сямейных зносін. Уплыў зносін бацькоў з дзецьмі на іх паўнавартаснае развіццё. Навыкі эфектыўнай камунікацыі. Стварэнне ў сям’і атмасферы абароненасці, цяпла і любові |
Красавік |
Семінар-практыкум/ псіхалагічны трэнінг |
Педагог-псіхолаг, педагог сацыяльны |
4 |
4 клас |
|||
4.1 |
Тэма 1. Узроставыя псіхафізіялагічныя асаблівасці навучэнцаў 4-х класаў. Пазнавальная рэфлексія: здольнасць усвядоміць прычыны вучэбных няўдач і поспехаў. Фарміраванне адвольнасці пазнавальных працэсаў: увагі, памяці. Асобасныя асаблівасці малодшых школьнікаў |
Верасень |
Лекцыя/ вебінар |
Педагог-псіхолаг, медыцынскі работнік |
4.2 |
Тэма 2. Як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей. Выхаванне культуры паводзін і павагі да людзей у навучэнцаў. Фарміраванне правіл паводзін і добрых манер. Культура асобы: культура знешнасці, зносін, мовы. Эфектыўныя зносіны: асноўныя складнікі |
Снежань |
Круглы стол/ дыскусія/ форум/ семінар-практыкум |
Класны кіраўнік, педагог сацыяльны |
4.3 |
Тэма 3. Дзіця і камп’ютар. Камп’ютар дома: карысць ці шкода? Камп’ютарныя гульні. Уплыў камп’ютара на арганізм і асобу дзіцяці. Плюсы і мінусы выкарыстання камп’ютара вучнем. Як правільна арганізаваць працу навучэнца за камп’ютарам. Захаванне здароўя дзіцяці падчас працы за камп’ютарам |
Люты |
Канферэнцыя/ круглы стол/ дыскусія/ форум/ семінар-практыкум |
Педагог-псіхолаг, класны кіраўнік |
4.4 |
Тэма 4. Кнігі ў жыцці школьніка. Стаўленне дзіцяці да вучэбнай і мастацкай літаратуры. Як захаваць любоў да кнігі пры інфармацыйнай перагрузцы ў сучасным свеце |
Май |
Круглы стол/ дыскусія/ форум/ вебінар |
Класны кіраўнік |
"Мой ребёнок -младший школьник"
Для родителей учеников 1 -4 классов